Alla inlägg under december 2012

Av Linnea Uusitalo - 25 december 2012 22:53

Ska gå och köpa en blomma med blad som man kan rycka lös. Imorgon skall jag göra det. När (om) affärerna är öppna! 

Gissar att många av er, i era yngre dar, plockat en blomma från gräset, satt er ner och börjat rycka blad från den oskyldige växten och sagt, efter varje blad som fallit mot marken, "älskar", "älskar inte". 
Något sådant hade jag tänkt mig. Fast lite mer i "vilken bloggportal skall jag använda"-stil. Eller, kan verkligen en blomma veta det? Det låter ytterst orimligt i mina öron. Kanske beror på att jag inte rensat öronen på ett tag? Dags!! 


Kan väl konstatera att det här är min lite mer (inte helt) seriösa blogg för er som inte fattat tycke för min och Matildas rollfigurer, idioterna!   

God natt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Konung.
Halvfinne med släktingar som hälsar på min haka då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards